Logo Море(!) аналитической информации!
IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware
Архив форумов ЦИТФорума
Море(!) вопросов - Море(!) ответов
 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Как правильно задавать вопросы

Technical Account Manager Microsoft Russia, Novosibirsk

 
Перейти:  
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Голованов Сергей



Зарегистрирован: 23.11.2005
Сообщения: 25
Откуда: Microsoft Russia & CIS

СообщениеДобавлено: Пт Мар 24 2006 14:02    Заголовок сообщения: Technical Account Manager Microsoft Russia, Novosibirsk Ответить с цитатой

Location: Novosibirsk

Functions:
Provide high quality technical support to a designated set of Major and Top Corporate customers;
Deliver timely and high quality incident resolution focusing on root cause analysis, prevention, and knowledge transfer;
Manage escalations and sub-cases to ensure timely and high quality resolution of all issues;
Develop and implement strategies for providing proactive support resulting in fewer incidents, increased availability, or accelerated deployments;
Initiate and participate in triage meetings to share knowledge with other engineers and to efficiently resolve customer problems;
Work at the customer site;
Forge relationships with Microsoft technical groups, client groups, and mid-level client management, maintaining a productive interaction;
Manage entire client relationship for small to medium size accounts under direction of Support Manger;
Assist with sales of services to new accounts.

Requirements:
University Degree, degree in Computer Science or Economics is an advantage;
Qualifications include 5+ (3+) years of corporate IT industry experience in development and/or support of software-related products or services;
Equivalent work experience (consulting experience), CCNA and MCSE 2000 is preferred;
Strong customer-service, escalation-management, excellent negotiation and presentation skills;
Passion for service quality and customer satisfaction;
Knowledge of Microsoft product line and Cluster technology is mandatory;
Solid project/program management experience;
Multi-tasking, ability to run several projects at a time;
Self-starter, energetic, reliable, performance-oriented and task oriented;
Fluency in English is mandatory (both written and oral);
Russian to be a native language;
Ability to travel across CIS and abroad.

Salary and social package: from 2000 $ gross plus bonus scheme, medical and life insurance, lunch allowance, mobile phone, trainings

Contacts:
Sergey Golovanov
Recruiter
Microsoft Russia & CIS
(EPG, PS, Services)
Phone: +7-095- 641 24 92
Phone +7-095-967-85-85 (ext. 292)
E-mail: v-segolo@microsoft.com
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Русская поддержка phpBB

 

IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware

Информация для рекламодателей PR-акции, размещение рекламы — adv@citforum.ru,
тел. +7 495 6608306, ICQ 232284597
Пресс-релизы — pr@citforum.ru
Послать комментарий
Информация для авторов
This Web server launched on February 24, 1997
Copyright © 1997-2000 CIT, © 2001-2006 CIT Forum
Внимание! Любой из материалов, опубликованных на этом сервере, не может быть воспроизведен в какой бы то ни было форме и какими бы то ни было средствами без письменного разрешения владельцев авторских прав. Подробнее...