Logo Море(!) аналитической информации!
IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware
Архив форумов ЦИТФорума
Море(!) вопросов - Море(!) ответов
 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Как правильно задавать вопросы

IT Support| Analyst (Москва, АйТи)

 
Перейти:  
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
EKrepak



Зарегистрирован: 12.05.2006
Сообщения: 14
Откуда: Moscow

СообщениеДобавлено: Ср Май 17 2006 10:42    Заголовок сообщения: IT Support| Analyst (Москва, АйТи) Ответить с цитатой

Department: IT Technical Infrastructure and Customer Support Manager, Moscow (center)

JOB PURPOSE :Customer Support Analyst is a member of IT Desktop Service Management (DSM) team responsible for PC User technical support, consultancy, installation and maintenance of PC equipment and software, resolving all problems coming from employees in timely and efficient manner

JOB DIMENSIONS
Prim support in Moscow (users/PCs) 180/210
Backup support for regions (users/PCs) 156/140


MINIMUM REQUIREMENTS
EDUCATION: University Degree in the area of Computer sciences or related field
WORK EXPERIENCE: 2+ years of overall experience in the IT discipline, preferably in the areas of technical support and customer service.

LANGUAGES SKILLS: Upper-Intermediate and above English language skills.

FUNCTIONAL SKILLS
Basic understanding of work of different business functions (Finance, HR, CA, Sales, Marketing, etc.)
Very good knowledge of Microsoft desktop operating systems and MS Office software
Good knowledge of Dell/HP end user equipment (Desktops, Notebooks, Handhelds, etc.), HP printers, MFP. Basic knowledge in other end user equipment
Basic knowledge of local area network concepts and functionality.
Basic knowledge of WAN concept and functionality is a plus.
Knowledge of HP Service Desk client work is an advantage.
Microsoft Certification as a product specialist is an advantage
Knowledge of Microsoft Server OS is a plus.

MAIN AREAS OF RESPONSIBILITY
1.Installation and support of standard user hardware. Troubleshooting user's hardware.
2.Installation, support and user training for standard Microsoft user software and Standard IT application software.
3. Back up and support to Business applications group specialists within delegated authority.
4. Support of users in Russia regional offices. Back up to IT regional support group within delegated authority.
5. Support of special business IT systems on the "advanced level " of expertiseand performing individual projects within the responsibilities defined by the Service level agreements (SLA)
6.Support of Global groups (GSM, DCO and etc.) specialists within delegated authority during project implementation and operational support.

Salary: 1500 $ +

for CV ekrepak@it.ru
9747980
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
EKrepak



Зарегистрирован: 12.05.2006
Сообщения: 14
Откуда: Moscow

СообщениеДобавлено: Ср Май 24 2006 14:28    Заголовок сообщения: Вакансия закрыта Ответить с цитатой

Вакансия закрыта.
С уважением, Крепак ЕКатерина.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Русская поддержка phpBB

 

IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware

Информация для рекламодателей PR-акции, размещение рекламы — adv@citforum.ru,
тел. +7 495 6608306, ICQ 232284597
Пресс-релизы — pr@citforum.ru
Послать комментарий
Информация для авторов
This Web server launched on February 24, 1997
Copyright © 1997-2000 CIT, © 2001-2006 CIT Forum
Внимание! Любой из материалов, опубликованных на этом сервере, не может быть воспроизведен в какой бы то ни было форме и какими бы то ни было средствами без письменного разрешения владельцев авторских прав. Подробнее...