Logo Море(!) аналитической информации!
IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware
Архив форумов ЦИТФорума
Море(!) вопросов - Море(!) ответов
 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Как правильно задавать вопросы

Storage Solutions - Postsales Engineer

 
Перейти:  
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Agnieszka



Зарегистрирован: 19.06.2006
Сообщения: 2

СообщениеДобавлено: Пн Июн 19 2006 13:06    Заголовок сообщения: Storage Solutions - Postsales Engineer Ответить с цитатой

I'm a recruiter acting on a behalf of an international organisation specialising in storage solutions.
Due to their rapid grow worldwide and in Russia in particular I'm looking for highly qualified candidates for a postsales engineer role.

GENERAL SUMMARY
Perform installations, preventive and remedial maintenance of company’s equipment at customer locations and in different operating environments, with limited supervision as directed by management. Adhere to administrative policies and escalation procedures.

PRINCIPAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES
•Install and establish satisfactory operation of all company’s hardware and software
•Perform pro-active maintenance according to established procedures
•Adhere to proper escalation procedures. Perform part replacements as directed by service policies and procedures
•Includes the timely and accurate submission of all associated documentation as well as part returns within 24 hours of an event. Submit accurate and timely expense reports and timecards
•Prepare accurate cases records in Clarify at the completion of an event
•Assure complete customer satisfaction at assigned accounts by adherence to the following: prompt onsite arrival time, technical expertise, knowledge of customer environment, professionalism, periodic visits as needed
•Maintain all assigned spare parts, tools and personal test equipment
•Perform other duties as assigned by supervisor or senior employee on-site. Create and maintain account notebooks for all assigned accounts
•Maintain microcode at current levels at all assigned accounts
•Attend training classes as required to develop and maintain a working knowledge of company’s equipment, software, OEM equipment and Basic configurations
•Diagnose limited system malfunctions to isolate problems to company, other OEM vendors or software and develop appropriate action plans
•Plan installation of new equipment including the creation of basic implementation configuration files

SKILLS
•Higher Technical education
•Strong troubleshooting skills. Several years of Field Service or Support Engineer in enterprise environment in an International IT vendor or in a local integrator
•Advance knowledge of major Operating Systems: UNIX (HP-UX, AIX, Solaris), Novell, Microsoft.
•Knowledge of Storage Area Network (SAN) theory and SAN HW and SW products; practical experience with storage systems (EMC, Sun, HDS, IBM) and Fiber Channel (FC) switches (Brocade, McData, QLogic)
•Excellent problem solving abilities and aptitude to understand and explain technical information.
•Ability to work on own initiative but also as part of a team
•Demonstrate flexibility and ability to learn quickly
•Excellent interpersonal, communications and time management skills
•Willingness to travel extensively to remote sites and provide technical support outside of office hours
•Fluent spoken and written English language skills

Please apply via email or call me:

Agnieszka Kozielczyk
Quorum International
London +44 (0) 20 70963108
www.qisearch.com
www.qms-solutions.com
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Русская поддержка phpBB

 

IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware

Информация для рекламодателей PR-акции, размещение рекламы — adv@citforum.ru,
тел. +7 495 6608306, ICQ 232284597
Пресс-релизы — pr@citforum.ru
Послать комментарий
Информация для авторов
This Web server launched on February 24, 1997
Copyright © 1997-2000 CIT, © 2001-2006 CIT Forum
Внимание! Любой из материалов, опубликованных на этом сервере, не может быть воспроизведен в какой бы то ни было форме и какими бы то ни было средствами без письменного разрешения владельцев авторских прав. Подробнее...