Logo Море(!) аналитической информации!
IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware
Архив форумов ЦИТФорума
Море(!) вопросов - Море(!) ответов
 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Как правильно задавать вопросы

Support Engineer (no fixed office hours)

 
Перейти:  
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Мауль Екатерина



Зарегистрирован: 03.11.2006
Сообщения: 753

СообщениеДобавлено: Пт Фев 08 2008 16:47    Заголовок сообщения: Support Engineer (no fixed office hours) Ответить с цитатой

Well-known western investment bank opens a position of Support Engineer (no fixed office hours) ) to work at the bank’s office in London

Summary
Experience in support and UNIX administration (Tibco EMS or similar messaging server, Oracle etc.) is required.

The opportunity is now for a talented and stress tolerant supporter, taking responsibility for on-call L2 support, to join the team and administer and maintain middleware services on production environment.



Responsibilities:

- No fixed office hours – support can be provided from out of office

- Personal responsibility for the production L2 support;

- On-call 24 hours support;

- Status and events report regular basis.



Skills / Knowledge Required:

- General knowledge of Java or other OOP programming language;

- Deep knowledge of UNIX platforms (SunOS 8, Linux);

- Common concept (file-system, process management, cron etc.);

- Expertise in shell scripting (tcsh, bash, etc.)

- Crystal knowledge of Oracle RDBMS;

- Experience in base SQL operators;

- Experience in using Tibco EMS;

- Fluent or upper-intermediate English;



Work Conditions:

This assignment requires a permanent move to London, UK. The candidate will be working in the Bank’s office with her/his team members, in an exciting, fast paced working environment, and a culture of mutual respect and teamwork.

The company provides the work permit in the UK.

The company offers very competitive compensation and social package for successful candidates.

Please send your detailed English CVs to emaul@software-people.org with a mark Support Engineer (London)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Русская поддержка phpBB

 

IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware

Информация для рекламодателей PR-акции, размещение рекламы — adv@citforum.ru,
тел. +7 495 6608306, ICQ 232284597
Пресс-релизы — pr@citforum.ru
Послать комментарий
Информация для авторов
This Web server launched on February 24, 1997
Copyright © 1997-2000 CIT, © 2001-2006 CIT Forum
Внимание! Любой из материалов, опубликованных на этом сервере, не может быть воспроизведен в какой бы то ни было форме и какими бы то ни было средствами без письменного разрешения владельцев авторских прав. Подробнее...