Logo Море(!) аналитической информации!
IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware
Архив форумов ЦИТФорума
Море(!) вопросов - Море(!) ответов
 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Как правильно задавать вопросы

Support Specialist Dynamics AX/NAV Microsoft Moscow

 
Перейти:  
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
AnnKa



Зарегистрирован: 18.03.2008
Сообщения: 8

СообщениеДобавлено: Чт Май 08 2008 09:16    Заголовок сообщения: Support Specialist Dynamics AX/NAV Microsoft Moscow Ответить с цитатой

Responsibilities:
- Provide rapid support regarding critical problems.
- Solve complex level of problems involving Dynamics product knowledge. Provide solutions that satisfy customers which will involve handling difficult situations (complaint handling, sensitive customer, mission critical)
- Write and review technical articles of sample programs in order to distribute technical information to all customers
- Develop and deliver internal GTSC and customer technical trainings/workshops in speciality areas.
- Perform technical mentoring and assisting Technical Account Manager’s to ensure the quality of support given. Define training roadmaps for technical development of other engineers.
- Assist in special projects in conjunction with other Microsoft departments (Consulting Services, Pre-Sales)
- Manage hot-site issues by setting customer expectations, devising action plans
- Use sophisticated tools to analyze complex problems and develop solutions to meet customer needs.
- Represent Microsoft in any forum (i.e. seminars, technical or marketing, conferences event).
- Work with local marketing people for product feedback, new product launches.
Requirements:
- 2+ years experience in general engineering
- ERP knowledge and/or any of ERP software work experience
- Knowledge of Microsoft product(s)/technologies
- Ability to use source code where technologies require it
- University or college degree
- Advanced level of written and verbal English
- Strong execution skills and high achievement drive
- Analytical thinking and contribution attitude is advantage
- Good communication skills (experience in international environment is advantage)
We offer you:
- Young and dynamic team
- Unique opportunity of professional development
- International career opportunities
- Competitive remuneration package

Please, send your CVs to i-ankara@microsoft.com
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Этот форум закрыт, вы не можете писать новые сообщения и редактировать старые.   Эта тема закрыта, вы не можете писать ответы и редактировать сообщения.    Список форумов Архив форумов ЦИТФорума -> Работа Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Русская поддержка phpBB

 

IT-консалтинг Software Engineering Программирование СУБД Безопасность Internet Сети Операционные системы Hardware

Информация для рекламодателей PR-акции, размещение рекламы — adv@citforum.ru,
тел. +7 495 6608306, ICQ 232284597
Пресс-релизы — pr@citforum.ru
Послать комментарий
Информация для авторов
This Web server launched on February 24, 1997
Copyright © 1997-2000 CIT, © 2001-2006 CIT Forum
Внимание! Любой из материалов, опубликованных на этом сервере, не может быть воспроизведен в какой бы то ни было форме и какими бы то ни было средствами без письменного разрешения владельцев авторских прав. Подробнее...